Returnering

VAREN SKAL RETURNERES INDENFOR 14 DAGE.
OBS. Der skal ALTID sendes med omdeling når du sender retur.


Hvis du fortryder købet, skal varerne tilbageleveres til:

Boutique Trine
Kongensgade 21
6700 Esbjerg

Email: boutiquetrinekundeservice@gmail.com

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

VIGTIGT – Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Tilbagebetaling
Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet. (evt. fratrukket fragt)

Tilbagebetaling foregår altid via bogholderiet senest 14 dage efter modtagelsen og altid via webshoppen og samme betalingsform som ved det oprindelige køb.

Ved personlig returnering af varer købt online skal du være opmærksom på, at vi modtager og kvitterer for modtagelsen af dine returvarer i butikken. Tilbagebetaling/ kreditering foregår dog altid via bogholderiet senest 14 dage efter modtagelsen og altid via samme betalingsform som ved det oprindelige køb.

BEMÆRK: 
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi

  • du reelt har taget varen i brug,
  • den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
  • du har håndtereret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
  • du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm.

Reklamation – Hvis der er noget galt med varen:

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Kunden har 24 mdr’s reklamationsret.

Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til kontakt

Email: boutiquetrinekundeservice@gmail.com

Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

(bemærk at retur-adressen er en anden end vores firma adresse)

Boutique Trine
Kongensgade 21
6700 Esbjerg

Email: boutiquetrinekundeservice@gmail.com


Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkosninger samt evt. track and trace nummer.