REKLAMATION OG FEJLLEVEREDE VARER

REKLAMATION OG FEJLLEVEREDE VARER

Hos Boutique Trine er kunden altid i fokus, og vi gør alt for at have en tæt og (k)ærlig dialog med dig.

Hvis du mod forventning skulle opleve fejl eller mangler ved en vare, er dit køb omfattet af Købeloven, herunder mangelreglerne, og du har 24 måneders reklamationsret på alle varer.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig” tid efter, at du har opdaget evt. mangel ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt.

Ved berettiget reklamation er returforsendelsen naturligvis fragtfri for dig, blot du kontakter os på forhånd og benytter den forudbetalte returlabel vi fremsender. Benyttes en dyrere fragtform er dette for egen regning.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Ved afviste reklamationer vil du blive kontaktet direkte.

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. 

Varen sendes til:

Boutique Trine
Kongensgade 21
6700 Esbjerg

Inden du returnerer varen, bedes du på forhånd sende os en email på: boutiquetrinekundeservice@gmail.com

I mailen vedhæftes billede(r) samt beskrivelse af fejlen på varen. Du vil herefter blive kontaktet om det videre forløb. På den måde kan vi hurtigst muligt tilbyde en løsning på problemet på baggrund af dine informationer.

Oplever du at modtage en forkert vare, bedes du sende os en email på: boutiquetrinekundeservice@gmail.com. På den måde kan vi hurtigst muligt tilbyde en løsning på problemet på baggrund af dine informationer.